Klanttevredenheidsonderzoek

donderdag, 29 maart 2018

We delen graag de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek dat vorig jaar ná de zomer is gehouden onder de ouders van de deelnemers van afgelopen jaar. Wij zijn enorm trots op én dankbaar voor de 8,8 die ons gemiddeld is gegeven. Wat gaaf om te lezen dat iedereen zo geniet van een weekje kamp. Daar doen we het allemaal voor! 

Er zijn uiteraard ook een aantal verbeterpunten uit gekomen, waaronder de hygiëne van het sanitair. Hier zijn we mee aan de slag gegaan en komende zomer zal onze "Interne Dienst" ondersteund worden door een professioneel schoonmaakbedrijf dat, vóórdat iedereen wakker wordt, iedere ochtend alle natte ruimte een grondige beurt zullen geven.

Wij houden dit dan gedurende de dag regelmatig bij en hopen hiermee tegemoet te komen aan de wensen van onze gasten. Het zal in sommige weken een uitdaging blijven, want vooral op natte dagen is er bijna niet tegenaan te poetsen. Maar samen komen we er wel!!!


Check alle uitkomsten van het KTO KNGU Zomerkampen 2017.


Terug naar het overzicht