Start inschrijvingen 2017

zondag, 01 januari 2017

Op 1 januari om precies 15:00 uur zullen de inschrijvingen voor de deelnemers van 2017 van start gaan. Vanaf dat moment kun je via inschrijven.zoka.nl plaatsen reserveren.

Hoe gaat dit in z’n werk? 
Op zondag 1 januari om 15:00 uur gaat onze inschrijfsite open. Kies hier stap 1 en vul hier je eigen gegevens in, de week waarvoor je wilt inschrijven en het aantal deelnemers dat je wilt aanmelden. Binnen enkele dagen krijg je een reserveringsnummer, loginnaam en wachtwoord van ons. 

Mocht je in meerdere weken willen inschrijven, dan dien je het formulier voor iedere week apart in te vullen. De inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Let op: Pas nadat je van ons je reserveringsnummer hebt ontvangen, is je reservering definitief en ben je er zeker van dat de plaatsen die je geboekt hebt ook beschikbaar zijn! 

Wachtwoord en login ontvangen?
- Log in op http://inschrijven.zoka.nl onder stap 2 en controleer of je reservering klopt. Schrijf je alleen je eigen kind(eren) in? Doorloop dan alleen stap 3, je voert dan gelijk alle gegevens zelf in. Mocht het niet kloppen, neem dan contact op met de inschrijfcommissie door te mailen naar inschrijvingen@zoka.nl. Vermeld bij correspondentie altijd je inschrijfnummer.
- Schrijf je (ook) kinderen van andere ouders in? Ga naar stap 2, vervolgens naar ‘gebruikers beheren’. Maak voor elke ouder/verzorger van je deelnemers een loginnaam en wachtwoord aan. Ga terug naar ‘hoofdpagina’.
- Koppel hier de ouders aan de juiste leeftijdsgroep en het juiste geslacht. Ouders die meerdere kinderen inschrijven, hebben aan één login genoeg.
- Verstuur per deelnemer het inschrijfnummer, de loginnaam en het wachtwoord naar de ouders/verzorgers van de betreffende deelnemer(s). Let op: om de privacy te waarborgen, is het belangrijk dat je niet naar alle ouders/verzorgers alle inloggegevens stuurt.
- De ouders/verzorgers loggen in met het reserveringsnummer en hun eigen inlognaam en wachtwoord. Hier vullen zij alle gegevens in. Op jouw eigen pagina kun je zien wie de gegevens al heeft ingevoerd. Zorg ervoor dat alle gegevens uiterlijk vijf weken voor aanvang van de kampweek zijn ingevuld!
- Als ouders/verzorgers gegevens van hun kind willen wijzigen, moeten ze dat aan jou doorgeven. Jij kunt als contactpersoon wijzigingen aanbrengen in de deelnemersgegevens.

Extra deelnemers en annuleringen
Wijzigingen van reserveringen kunnen via je persoonlijke pagina worden doorgegeven door te klikken op 'reservering aanpassen'. Extra plekken zijn pas definitief nadat je hiervan een bevestiging hebt ontvangen van de inschrijfcommissie. Annuleren van gereserveerde plaatsen kan tot uiterlijk vier weken voor aanvang van de kampweek. De annuleringskosten hiervoor bedragen €20,- per deelnemer, €10,- voor sjoka’s. Bij annuleren korter dan vier weken voor aanvang van de kampweek is het volledige deelnemersgeld verschuldigd.

Leiding
Kinderen die worden ingeschreven voor een week zomerkamp worden bij voorkeur vergezeld van leiding vanuit de vereniging of een ouder/verzorger van de kinderen. Leiding moet 18 jaar of ouder zijn (voor de mika's streven we naar 21 jaar en ouder). Zij moeten het leuk vinden om de kinderen te begeleiden tijdens een week kamp.

Het aantal leiding dat je als groep of vereniging nodig hebt, is als volgt: per 4 sjoka’s, 1 leiding. Bij alle andere leeftijdsgroepen heb je per 8 deelnemers 1 leiding nodig. Behalve als je Ouka’s inschrijft voor 'zomerkamp' of 'danskamp', voor deze deelnemers hoef je geen leiding te regelen. Het aantal leiding dat je nodig hebt moet je naar boven afronden.

Als je geen leiding kunt vinden bij je vereniging of in de buurt kun je op de site www.zoka.nl een oproepje plaatsen onder het kopje ‘Staf & Leiding’, bij ‘leiding gevraagd’. Mail je oproep en gegevens naar inschrijvingen@zoka.nl. Als het hier ook niet lukt, regelt Zomerkamp leiding voor jouw kinderen. Je betaalt dan een leidingbijdrage van 20,- euro per deelnemer. Zorg dat ook de leiding goed geïnformeerd is voor ze een week op kamp komen. Mail ze het leidingboekje en verwijs ze naar de site voor meer informatie.

Financiën
Laat de ouders een aanbetaling van €20,- doen, dit zijn de annuleringskosten die je als contactpersoon moet betalen bij een annulering. Zorg dat je het restbedrag ruim voordat de factuur ontvangt op je rekening staat. De factuur ontvang je ongeveer drie weken voor aanvang van de kampweek. Op de zondag bij aanvang van de week. 

- Controleer of al jouw deelnemers en leiding aanwezig zijn op het terrein. Is dit het geval? Meld je bij de admi, met je rekening. Samen met de admi controleer je de rekening. Klopt het niet, dan krijg je wellicht geld terug of moet je bijbetalen. Dit kan ook per factuur.

- Ben je zelf niet aanwezig op de zondag? Laat één van de ouders of de leiding deze taak op zich nemen.

Al deze informatie staat ook uitgebreid beschreven in het Informatieboekje voor Contactpersonen. Voor de ouders hebben we ook een speciaal boekje met alle nuttige info. 

De inschrijfcommissie bestaat uit Mariska van der Salm, Anoeska Suijker, Marijke Jonkers en ​Bianca van der Knaap.

inschrijvingen@zoka.nl

Terug naar het overzicht