FAQ

Veelgestelde
vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die wij vaak binnen krijgen bij de inschrijfcommissie:

Ik ben zelf hoofdboeker, hoe vul ik de gegevens van mijn eigen kind in?
- Ga naar mijn.zoka.nl en klik rechts bovenin op de knop ‘log in ‘
- Log in met je inloggegevens
- Ga naar menu (3 streepjes linksboven)
- Ga naar mijn reservering
- Achter de gereserveerde plaatsen staat een pennetje (Niet zichtbaar? Schuif de balk opzij. Op een telefoon werkt dit niet altijd). Klik daarop en je kan de gegevens van je zoon/dochter invullen en daarna betalen.

Wat als de ideal betaling niet is gelukt?
Wacht even een half uurtje en probeer het daarna nog een keer.

Wanneer ontvang je de leidingbijdrage terug?
De hoofdboeker ontvangt na de kampweek de leidingbijdrage voor de gehele reservering terug. De hoofdboeker zal dit vervolgens verdelen tussen de ouders.

Ik ben ingelogd, maar ik kan mijn reservering niet vinden?
Klik linksboven op de drie streepjes. Onder ‘mijn reservering’ kun je je reservering vinden. Extra plaatsen aanvragen kun je ook via dit menu.

Wanneer is de reservering definitief?
Zodra je de bevestiging van ons hebt ontvangen, is de reservering definitief. Vanaf dat moment zal er bij een annulering ook annuleringskosten gerekend worden.

Hoe kan ik nieuwe plekken aanvragen / annuleren?
Op je mijn.zoka.nl account kun je extra plekken aanvragen en annuleringen doorgeven. In het menu (3 streepjes) vind je de optie ‘extra plaatsen aanvragen’. Wil je annuleren? Klik dan op het kruisje achter de te annuleren plaats.

Ik heb per ongeluk een jongen ingeschreven, maar dit moet een meisje zijn (of andersom). Wat nu?
Geen probleem, maar wacht met het invullen van de gegevens en neem zo snel mogelijk contact op met de inschrijfcommissie (onder vermelding van je reserveringsnummer). Zodra de inschrijfcommissie de wijziging heeft verwerkt, kunnen de gegevens ingevoerd worden.

Ik heb per ongeluk de verkeerde leeftijdsgroep / verkeerde soort kamp ingevoerd, wat nu?
Wacht met het invullen van de gegevens en neem zo snel mogelijk contact op met de inschrijfcommissie (onder vermelding van je reserveringsnummer). Zodra de inschrijfcommissie de wijziging heeft verwerkt, kunnen de gegevens ingevoerd worden.

Wanneer ik op ‘factuur’ klikt, dan klopt deze nog niet.
De eindafrekening wordt na de kampweek definitief vastgesteld.

Ik heb gisteren gemaild naar de inschrijfcommissie, maar ik heb nog steeds geen reactie.
De leden van onze inschrijfcommissie zijn ook vrijwilligers die naast hun baan, gezin en sociale leven ook nog de reserveringen voor de zomerkampen verwerken. Zij hebben hier niet elke dag tijd voor. De reserveringen en e-mails worden altijd op volgorde van binnenkomst behandeld. Dit kan echter soms enkele dagen duren.

Zijn je vragen nog niet beantwoord? Mail dan naar inschrijvingen@zoka.nl.

Belangrijke documenten

Wanneer je je zoon of dochter inschrijft, ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden

We gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens en houden ons aan de wet en regelgeving zoals vastgesteld in onze Privacyverklaring (AVG). 

Heb je na het doorlezen van het stappenplan nog vragen, of heb je hulp nodig, neem dan gerust contact op via inschrijvingen@zoka.nl

Niet is te gek!